3 Ağustos 2012 Cuma

Ruberu ölmek isterken seninle bencileyin


Bir 'ah' kaldı kalbimde kahretmesin bir kalbe ve bir çift göze
bu kadar bağımsız bağlanıcağımı kimse söylememişti. 
Bunun böyle sonuçlar veremeyeceğini de. Tanrım nedir şimdi tüm bunlar 
bu bir türlü tükenmek bilmeyen kan dolu damarlarım.
sahi bir ara yalvarmadım değil, bir çift göze dair içime saplanıp kalmış tüm mızrakların belediye tarafından temizlenmesi için
ama gel gör ki zehirleme zahmetinde dahi bulunmadılar
işin aksi yağmur yağmıyor aylardır
Allah kahretsin birini seversin ve artık hiç bir şey eskisi gibi olmaz demişti adam 
adama kalbimle hak verdim o kış gününde
bir kış günü insan her şeye hak verebilir. 
bir kış günü ölmek, yaşamak için kafidir.


ıı.


bir yazbahar gecesinde sana şarkılar söyleyecektik beraber
yazlık bir kalenin üstünde, tarihi kalıntılara karşı
herhangi bir duyarlılık göstermeden
gösterecektik birbirimize ağrıyan yanlarımızı karanlıkta
ve tabii hiç birimiz buna inanamıyorduk değil mi
-oysa ben çocuk gibi..-
sen öyle bomboş bakarken yağmur altında ölen saçlarıma 
ve tuhaflaşmış,alışılagelmiş sakallarıma
ve tabii birimiz hariç değildi tüm bunlar ölürken
havaalanına karşı durmayacaktık mesela yanyana
kimse söylemedi mi havaalanları lanetlidir kuzum
ben sana rikkatle dalıyorum
bir öğrenci servisi dereye uçuyor içinde çocuklarla
ben sana mütemadiyen tütün sarıyorum
bilhassa geceleri
sen de içeceksin bir gün benimle 
umut ediyorum
yo hayır bir nina simone koy teybe
havamızı bulalım
vur eline sonra sahil yolunun 
//And changed my lonely nights that lucky day// fucking lucky days


ııı.


bu ve benzeri bir çok kelime geçiyorken şimdi hatırımdan
ipin ucunu zihnime bağlayamıyorum
hep o türlü olacak sanıyorum
birdenbire bir şimşek düşeceğim saçlarına
o ayaklarımı yoldan çıkaran parfümüne bulanacak ellerim
sonrası mey ve uçuşan kelebeklere dair mayınlı hikayeler
ama şimdi bütün ramazanlar yaz'a denk geliyor
günahlarımızı kışlıkların yanına koyduk
bir günah gibi
kalbimi senin yanına koydum
sen de dursan işte hemen uzanacağım kadar bir sigara paketi mesafesinde
ve artık içemediğim camel'dan 
şaşkın çocuklar gibi derinlemesine bir soluk çeksem
seni çeksem küflenmiş ciğerlerime
işte tam da böyle arabesk cümlelerle sana dair bahis açsam sana
sen dursan yancağızımda
tövbe eder gibi dursak huzurda, yan yana.


üçağustosikibinoniki/istanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder