18 Kasım 2012 Pazar






artık geçti.  
pansumanlarla bezenmiş ay çiçeği tarlasından geçip 
ismini anlatıyorum kuşların yarasına.
iyi gelmiyor onlara sesim
kötüleşiyor gökyüzü ben anlattıkça.
tamam geçti. hadi kalkıp gidelim sahile, geçti
/yüzüme renkli masa örtüleri sermeyeceğim artık/
tamam çilek yemeyeceğiz birlikte hiçbir zaman, söz.
bir kentin ayağını tutturmak için arka cebimden şiirler çıkarıp
unutacağım kaç bardak çay içtiğimi tamam geçti
istiridyeleri ezdim, üzülmekle mükelleftim
çakmağımı, kaldığım yerin arasına koydum
kaybetmemek için kendimi ve zihnimde hala diri kalsın diye
ablamın yaptığı çikolatalı kurabiyeler. tamam geçti.
yalnız, sizin de hatırınızda değil değil mi bir fesleğenakşamı kokusu?
bir trende uyuklama düşü ne de güzeldi 
tamam geçti.özgürsünüz hepiniz. 
hadi! koşun incir ağacının gölgesine.


kasımikibinonikistanbul







1 yorum: