2 Nisan 2012 Pazartesi

takatim tükendi Luna. göz kapaklarımdan bir tür mavi mürekkep...
haberler, gelip geçen bir tren camından yüzüme vuran yağmur gibi ayaklarımın altından...

İnsanlar umarsızca öldürebiliyor mesela hem çocuğunu hem karısını. Nasıl oluyor öldürmek hem bir doğmamış çocuğu..
anıları olmuyor haberlerin hiç. Yalnızca istatistikler. hem takatim kalmadı daha fazla adli tıp sonuçlarına da. Bir böbrek ne kadar çeker hassas kantarda bilir misin..bilmesin kimse boşver. anlamsızlaşan kelimelerde hüzne dair bir şey vardı oysa, henüz kendi ailesinden beş kişiyi -ki biri doğmamış bir bebektir daha- pompalı tüfekle öldürdüğünü yazmadan önce henüz kelimeler vardı kan bulaşmadan önce parşömene,hüzne dair şiirler..

Boşver şimdi tüm bunları. Sigara içecek kadar mühlet var daha ajansa. Bana bir kelimeden söz aç mesela bir şarkıda geçsin tadı yağmura benzeyen bir şey olsun. 'Cennetin Çocukları'ndan konuşalım biraz mesela sonra susup bir müddet yağmuru dinleyelim boşver haberleri haberler varsa yoksa istatistik.

takatim kalmadı tüm bu fasaryalara. liberal teolojiden falan bahsediyor adam karşımda. durdurak bilmeden susuyorum oysa. durdurak bilmeden her şey duruyor durduğu gibi yaşamamak ağrısının kırışık bir düş görümünde.

 Pejmurde bir masanın ardından uzanıp bir sigara daha sonra..

Sonrasını kimse bilmiyor ki. Hem dur bir dakika. Sen? Sen kimdin unuttum yüzüne kar bulaşmış aynamın kırıklarına kusur bulma hepsi bir cinnet gecesine ait şiirlerin suçu. Hepsi onların...biz hala bekliyoruz oysa adli tıptan çıkacak sonuçları bir an önce ulaştırabilmek için taşra baskısına. taşra baskısı için önemlidir her daim kaç adet kurşun çekirdeği çıkarıldığı, göğüs kafesinden.yağmur yağsa şimdi şu karşıdan sıcak çikolata bile alırdım. ama kalmadı takatim.hem dizimde çocukluğumun izi var hiç göstermedim sana biliyor musun hem sen kimdin sahi ne çabuk unuttun istanbul'u..

boşver şimdi tüm bunları.sigara içecek kadar mühlet var daha...

üçnisanikibinonikistanbul

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder