11 Kasım 2011 Cuma

bana söylemediler böyle olacağını.
birden karşıma çıkmayın korkuyorum dedim inanmadılar. 
böylesini nasıl sevecektik bilmiyorum. bilmiyorum. 
an'ın içinde. bir büyük aptal kutusunun içinde. nasıl sevmekti bu böyle. 
bir derin nefes.
boğazda fena halde yanma. 
göğsünün üstüne sonra,tunçtan bir örs. 
7gün7gece uzakta. 
dağılıyor duman biraz daha çek içine hadi. pencereleri açma. 
dağılmasın hiç bir şey dağılmasın buncacıklığımız.dağılıyorum zerrelerimden nazenince dokunurcasına. 
dağılıyorum kar'a. hiç yağmur yağmasın. olsun.ama bana söylemediler böyle gülemeyeciğmizi bir daha.
böyle olmasındı hani. hani söyleyecektiniz okul servisi gelmeden. hani.ben oynamak istiyorum hala kimse gitmesin evine olsun bırak güneş batsın akşam ezanları okunsun bırak kimse gitmesin eve.
eski yüzleri bana bırakın. hepsi yaşasın bende. eski yüzleri. eskiyor.yüzüm.eski.eskidim.parşömen dağınık her yanım dağınık.kimseye.sen böyle düşünmedin. ben de böyle. düşmedim. 
kimseye söyleme bana.yalnız. gül kurusu atkı mı olmalı boynunda,sonra o şeker kokusu,tıklım tıkış tramvay geçer geçmez önümden karşımda soluk kış sarısı ampulu sokakta. sonra kar. yalnız. yalnız kar.son şeker kokusu. sonra atkı. böyle olacağını kimse söylemedi bana.
bana böyle söylemedi ana sınıfında öpüştüğüm kızlar. kelimeler yeniden sonra sonra yıpranmış yağmur artığı. sonra kimseler yok. yokun yokluğunda. yok. seni kim üzdü böyle

"Söyle ne içersin, çay mı kahve mi
Çok değişmişsin birden tanıyamadım."


onbirkasımikibinonbir-beyoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder