21 Kasım 2011 Pazartesi

içimden bi hikaye anlatmak geçiyor.
-bi kadın vardı. yok gibi bişeydi.
die başlayan.ama çok uykum var şimdi.şimdi yalnız uyucak olmak da işin cabası.
dünya bir şekilde dönüyor.boşver tüm bunları.biraz bira.biraz müzik fln. içimde bi yerlerde mesela göğsümün yedi kat altında bi hikaye var,adını bilmiyorum.insanlar yaşıyor orda,rutubetli seslerini duyuyorum.ama şimdi içimden hiç bir şey anlatmak geçmiyor.şimdi uyumak istiyorum ben. şimdi hiç uyumak istemiyorum. aslında soluk bi çorbacıda şiir yazmak istiyorum,sarımsaklı sosun başucunda. karışık turşu da olmalı ama. üstüne adana dürüm?bu saatte midemi rahatsız eder.aman ya ederse etsin.biranın mayası mideyi rahatlatıomuş öle diolar.canım çok sıkılıyor.gidip bişiler yemek en iisi. sonra uyurum. canım hiç bir şey anlatmak istemiyor şimdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder