21 Kasım 2011 Pazartesi

bu akşam böyle bi boşweresim war her şeyi.aslında öyle diil.aslında bu akşam herkesi umursayasım var insanlar dışında hiç bir şey mesela.. mesela gülmek istiyorum bu gece. hep iç bayıltıcı saçma kelimelerimle sıkıldım la ben bile. bu akşam böyle bi gülelim fln dedim hepberabercene.gülmeyi pek yakıştıramasam da yüzümde.
mesela bu akşam görkem aradı.kalk gel önderleyiz dedi. gitmicektim önce,derviş zaim filmlerini izlemem gerekiodu eleştirilerini okumam gerekidou fln fln.. sonra aman boşwer ya dedim.nolucaktı sanki okul fln uzasaydı zatn uzucak okulum her türlü. gittim.görkem ve önder.o melul yarıkahkaha yarı durgunyüzleriyle ve pek tabii bi ton içilmiş çay ve sigara artığı ile. çay en ucuz olan çünkü. ama görkem,paşamız yani,her seferinde bi kaç bardak çay içtikten sonra mutlaka bol şekerli türk kahvesi içio tabi bazı bazı pasta browni gibi şeyler de söylüo yanına. bu aşamki gibi. pasta söyledi garsona yine.ben de çok doalca,iki servis alalım lütfen dedim. o anda görkemin gözlerni görmelydiniz.ilk defa tren gören bi insanın dehşet dolu gözleri gibi ve içinden her an fışkırabilecek dexter vari bir canlı,edasyla baktı.korktum.irkildim.neredeyse tamam abi bütün hesaplar benden dicektim.ama sonra vazgeçtim çünkü bütün hesabı ödemektense beni yaralaması fln daha ii olabilridi.neyse saçmaladım. oturduk öyle bi müddet dışarda.kimsenin neredeyse yok denecek kadar sigarası yoktu. havadan sudan fln bahsetmedık. onların ufak tefek hastalıklarından önderin yalnızlıından fln konustuk.ama baya baya güldük neredeyse. üşüdük dışarda. içeri geçtik. berberlerden bahsettik.berberlerin ne kadar mal iş yaptıklarından.mesela bi berbere gidersin kırıklarını az al dersin subay traşı yapıp yollar. önderin kuzeni kendi saçlarını kendi kesiomuş ben de bu sefer ona kestirmei denicem farklı bi deneyim işte. ama önce randevu almam gerekiomuş.
seviyorum böyle arkadaşlarla dostlarla,arda kalan,üç beşiyle oturup gülmeyi. bak yine hüzünlendim lan.yok bu gece öyle şeyler. biraz kafası güzel bir adam gibi her şey olsun bu gece. sonra bakarız. gerçeklik algısına fln.
önderin bu haline üzülüyorum bazen. ama iyi de oluo diom aslında,bişeyleri tecrübe edio ve tecrübe güzel bi ders alma şekli olsa gerek kanaatimce.
peki sonra?
sonrasını hiç kimse bilmio
mesela merak ettim bi şey var. acaba önce kim ölecek?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder